Balíkobot je chytrá technologie datového napojení na dopravce, která automatizuje a zjednodušuje expedici balíků, palet a dopisů. Integruje přes 30 nejvyužívanějších dopravců pro pohodlnou správu z jednoho místa, ať už pracujete v e-shop, ERP, WMS systému nebo máte vlastní řešení.
Pokud si ještě stále říkáte, co to vlastně je... Představte si softwarového robota, který je zabudován přímo ve vašem systému. Data k objednávkám sám automaticky posílá dopravcům, v reálném čase je aktualizuje a také kontroluje, zda jsou správná. Následně vám pomáhá se sledováním všech zásilek, zasílá vám aktuální data, posílá automatické maily navázané na změny stavů a celý tracking tak máte plně pod palcem.
Je pro mě Balíkobot vhodný?
Odpověď je jednoduchá. Každá expedující firma potřebuje efektivní logistiku. Ať už posíláte pár balíků nebo desítky palet denně. Navíc je Balíkobot velmi snadný na ovládání,
Všichni dopravci na jednom místě
Víme, jak nepřehledné, složité a zdlouhavé je každodenní přihlašování do systému dopravce. S Balíkobotem vás čeká velmi příjemná změna. Na dopravce vás napojíme přes API a vy budete veškerou administraci ovládat přímo z vašeho systému.
Nezasahujeme do vašich smluv či cen s dopravcem, výběr služeb je jen na vás. Pokud se například rozhodnete napojit nového dopravce, vše rychle zprocesujeme a za pár dní budete v rámci odesílání zase flexibilnější.
Automatická validace dat
Kolikrát se vám stalo, že se vám vrátila zásilka zpět na sklad, protože je nedoručitelná kvůli špatné adrese? Je nám jasné, že párkrát už ano. My vám ale vytrhneme trn z paty! Před každým tiskem štítků vám Balíkobot všechna data zvaliduje a upozorní vás, pokud je něco špatně. Vy jednoduše údaje upravíte a pravděpodobnost správně doručené zásilky bude téměř stoprocentní.
Tracking zásilek
Přiznejme si - doručování zásilky je alfa omega každého objednávacího procesu. Kvalita doručování výrazně ovlivňuje další možný nákup a celkový zákazníkův dojem na vaši společnost. Proto jsme vyvinuli unikátní sledování zásilek.
Automatizace umožňuje neustálou aktualizaci stavů zásilek. Vy tak můžete reagovat na určité stavy informativními maily, které obohatíte o vaše logo, speciální akce atd. Nebo zásilky můžete kontrolovat hromadně a s předstihem tak např. zákazníka kontaktovat, ať si vyzvedne zásilku, že na něj už čtyři dny čeká. Raketově tak posílíte vztah mezi vámi a zákazníky a ušetříte na marketingových a přepravních nákladech.
Jak to vypadá? Rozhodli jste se udělat krok pro efektivní logistiku a expediční procesy? Chcete svůj byznys pozvednout na vyšší úroveň? Rádi vám s tím pomůžeme! Pro jistotu jsme vám sepsali ještě pár detailů, které by vás mohly zajímat.
Abyste mohli začít výrazně šetřit, musíte nejdříve něco investovat. Ale dle našich zkušeností se vám investice vrátí od 1 do 4 měsíců. Samozřejmě záleží na velikosti vaší expedice, cena je pro každého individuální. Ozvěte se nám a rádi vám návratnost spočítáme.
Nejde jen o software, API, propojení, napojení... Svým klientům radíme a pomáháme i v jiné rovině. Doporučujeme, jak by mohla jejich specifická expedice vypadat, co zlepšit, co změnit. Díky bohatým zkušenostem od více než 2 500 klientů máme co nabídnout a naše technická podpora se už těší na vaše dotazy.
Naši klienti zastupují různé obory, různé velikosti expedice, používají všemožné systémy, spousty dopravců. Všichni mají jedno společné. Jejich logistiku díky nám neustále vylepšují, zefektivňují a uvědomují si, jak důležitý je to proces. Přesvědčte se sami, koukněte na reference.